poniedziałek, 2 stycznia 2012

Postanowienia na Nowy rok

Gdy pisałam papierowego bloga to co roku w Nowy rok pisałam postanowienia noworoczne. Kartkę w pamiętniku zaginałam w trójkąt. Potem otwierałam zeszłoroczne postanowienia i sprawdzałam, które z nich udało mi się zrealizować. Zawsze wpisywałam tam te najbardziej skryte i ważne oraz te, które były dla mnie bardzo trudne do realizacji... Oczywiście zawsze zapominałam o czym pisałam rok wcześniej także niestety idea świadomego rozwoju umierała mi gdzieś w połowie roku. Niemniej lubiłam to robić i w tym roku też zaraz spisze moje postanowienia (choć niestety nie w Nowy rok, a dopiero dziś). 
Chciałam spisać je na kartce i wkleić skan, ale potem pomyślałam, że nie wiem co zrobiłabym z rzeczoną kartką. Piszę więc tu:
  1. Po pierwsze, ale nie najważniejsze - obronić pracę magisterską w terminie do września
  2. Ruszać się zdecydowanie więcej - na basenie, na ściance, na łyżwach, na rowerze, na nartach itd
  3. Mieć znacznie więcej cierpliwości i wyrozumiałości dla innych zwłaszcza dla Niego i dla rodziny
  4. Chłonąć więcej kultury innej niż ksiązki - teatr, wystawy, koncerty...
  5. Żywić się zdrowiej - pić więcej wody, mniej alkoholu, jeść dużo warzyw i owoców mniej słodyczy i chemii, jeść regularnie zwłaszcza śniadania
  6. Dbać o siebie - chodzić na badania, ubierać się nie w to co pierwsze wpada do ręki, chodzić do dentysty
  7. Nie zaniedbywać przyjaciół i odnowić część kontaktów
  8. Lepiej zarządzać finansami
  9. Zaplanować ślub i wesele z Nim na rok 2013
  10. Ostatnie i chyba najważniejsze z wszystkich postanowień - Nie odpuszczać sobie niczego
No to mam 10 postanowień noworocznych. Pierwsze jest postanowieniem poniekąd narzuconym, bo moi przyjaciele i rodzina zgodnie zalecili takie postanowienie i do tego zagrozili, że jeśli nie wywiążę się to będą codziennie pełnić dyżuru przy mnie, żebym pisała... Cóż nie mam wyboru. Zostanę magistrem geografii :)

Tym czasem wprowadzam owoce do mojej diety i idę sobie obrać jabłko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz