środa, 26 września 2012

Still positive i COMA

Dzień 3 pozytywnego nastawienia i ogarnięcia się :) W sumie to jest ok a nawet lepiej niż ok. Bycie zadowoloną i nienarzekająca jest trudne, bo przywykłam zaczynać pracę od stwierdzania, że jestem niewyspana a praca jest bez sensu. W sumie to mam ciekawą pracę. Mam bardzo dobrych ludzi wokół praca jest stabilna i zawsze płatna. :) Z pozytywnym podejściem jest do tego przyjemna. Musze tylko się pilnować by nie wpadac w tony 'jak to beznadziejnie jest na tym świecie'. 
Wystarczy, że nieświadomie dobijam ludzi.... Jechała ostatnio do pracy słuchając w Mondku COMY (Czerwony album). Gdy zbierałam na ostatnim odcinku ludzi do podwiezienia leciał akurat "Cebula, los i krokodyle łzy". Sama końcówka... W drodze do pracy Roguc śpiewający:
"Dla mnie też niezbyt łaskawy był dzień.
Dla mnie też za długa zima i zła.
Dla mnie też los, cebula i krokodyle łzy.
Przestań wyć! Przestań wyć! Przestań płakać!
"
to chyba nie najlepszy  początek dnia. Mnie to nie przeszkadza, bo lubię takie klimaty i nie dobijają mnie gdy mam normalny dzień, ale innych... Cóż w samochodzie przez całe 3 minuty nie padło ani jedno słowo. Chyba więc dorobiłam się opinii depresyjnego dziewczęcia. Trudno. Nie jestem depresyjna i ci, którzy powinni, to wiedzą, że jestem pozytywnie nastawiona i pogodna! Przynajmniej staram się być. Poza tym wcześniej słuchałam w samochodzie "Na pół", które nastraja mnie pozytywnie na cały dzień i gra w tle głowy do 15.
Swoją droga to muszę zrewidować swoich znajomych i tym, którzy się liczą zaszczepiać radość i brak narzekania, bo jak inni narzekają (jak moja koleżanka z pracy) to łatwo dołączyć się do tego niezadowolonego chóru.
Pogoda ducha i uśmiechnięte liczko :)

PS.
a tak mi przyszło do głowy czy nie będę co jakiś czas pisać posty po angielsku, bo od wieków nie pisałam nic w tym języku i chyba całkiem moja pisownia zardzewiała - nie wiedziałam jak napisać positive.Bo plan czytania książek w originale mam już i powoli wdrażam na moim kochanym Kindle'u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz